GÜNDEM

Çağrı Merkezi Hizmetleri mezunları atanmak istiyor

Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümünden mezun olan 30 bin kişinin, KPSS’de yüksek puan almasına rağmen devlet kadrolarına yeterince alınmadıkları için mağdur oldukları bildirildi. Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü mezunları, 112 Acil Çağrı Merkezleri için özelleştirilmiş kadro talebinde bulunuyor.

Abone Ol

Acil Çağrı Hizmetleri Mezunları Dayanışma Platformu, Türkiye genelinde ortak bir açıklama yaparak atanma talebinde bulundu.

Yapılan açıklamada “Çağrı merkezi hizmetleri bölümü mezunları, zorlu üniversite eğitimi (teorik, uygulamalı yazılı) devletimize hizmet etmek için KPSS'den aldığımız yüksek puanlara rağmen yeterli düzeyde alım yapılmadığı için 30 bin çağrı Merkezi hizmetleri bölümü mezunları mağdur olmaktadır” denildi.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi. “Bizler gerekli her eğitimi teorik ve uygulamalı olarak ve bu işin bilincinde olarak eğitimlerimize yeteri özeni göstererek tamamladık. 112 acil çağrı merkezi müdürlüklerine yapılan alımlar 3001 koduna sahip herhangi ön lisans ve lisans bölümünden mezun olan öğrenciler de müdahil olmaktadır. Haliyle "çağrı merkezi hizmetleri" mezunu öğrencilerin KPSS ile sahip oldukları tek kadroya atanma şansları da oldukça azalmaktadır. 2023-2024 yılları arasında 112 alım olacak mi ve kaç kişilik bir alım olacak? Kaçı adeti çağrı merkezi mezunlarına verilecektir? Yeni düzenleme ile olacak alımın tamamı bölüm mezunlarına verilecek mi veya verilen oranda artış olacak mı? Biz 112 acil çağrı merkezlerine yapılan alımlarda sadece çağrı merkezi hizmetleri mezunlarının alınmasını talep ediyoruz. Çağrı merkezi mezunları olarak vatanımızın muasır medeniyetler seviyesine çıkarmak vatandaşlarımızın huzur ve refah seviyesini artırmak için elimizden geleni yapmaya hazırız. Saygılarımızla.”